MSI 845MAX

Autor: daro (darodarkiew_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 22:38:41 MET

Vitam,

kupilem sobie plyte glowna MSI 845MAX. Wszystko dziala pieknie tylko jest
jeden maly drobiazg, ktory mnie drazni. Podczas uruchamiania komputera po
wszytkich testach, a przed wystartowaniam systemu, mam czarny ekran przez
okolo minute i nic sie nie dzieje (zero reakcji na klawiature). Po tym
czasie dopiero laduje sie system. jest to bardzo denerwujace. Przy starej
plycie i kilka razy wolniejszym procku komp odpalal mi sie 4 razy szybciej.
Czy mial ktos podobny problem?, czy to jest jakas wada?, a moze jakas opcja
ktora mozna wylaczyc? (w biosie szukalem i nic takiego nie znalazlem).
Kiedys z 5 lat temu mialem taka plyte pod pentium MMX i tam w biosie mozna
byl ustawiac czas po jakim system ma startowac, chodzilo o rozgranie sie
dysku, ale teraz to chyba juz nie to wiec co ?????
Prosze o pomoc :>

--
DARO
darodarkiew_at_poczta.onet.pl