karta TV - jakosc obrazu

Autor: Unknovn (unknovn_at_hoga.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 16:27:25 MET

Wzialem do domu do testow karte AverMedia AVerTV GO, ale jakosc obrazu
jest tragiczne - szumy, jakies ukosne pasy - a sygnal z kablowki wiec
teoretycznie obraz powinien byc dobry. Mozna cos z tym poradzic?

Zainstalowalem sobie BorgTV, ale tam nie ma mojej karty wiec ustawilem
jakas inna AverMedia, dodatkowo nie wiem na jakim ukladzie ta moja karta
jest, wiec probowalem z wszystkimi z listy :) a obraz i tak jest kiepski,
nawet gorszy jak na programiku dolaczonego do karty. Dodatkowo na liscie
kanalow sa dostepne tylko kanaly S i K, a czesc programow mam na kanale C
(np na C07 mam TVP 2), mozna to jakos dodac?

PS. tym samym kablem mam internet, moze to miec jakies znaczenie?

--
Pozdro
   Unk