Re: K7S5A - pomocy!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 15:04:30 MET

Blesso wrote:

> problem z czytaniem wystepuje u kogos kto przeczyta Twoj pierwszy
> post w ktorym mie na innych odpowiedzi na zapytanie Tomka niz tylko
> to: "ECs robi........

Grrr... Male pytanie odpisywalem Tomkowi czy MarKoz_PL?

> Fanatykiem ECSa nie jestem ale uwazam ze ta firma robi plyty na "4"
> a nie na "2"

Nie chodzi co Ty sadzisz o tej plycie bo wiesz co ja mam na to... Chodzi
jak zareagowales na moj post. Bo mialem zupelnie co innego na mysli i
naprawdne nie kumam Twoich zaczepek :/

> Zaczepki tez nie szukam _Ale draznia mnie takie sformuowaniaw
> odpowiedzi na posty ze wlasnie to wian plyty bo producent ma slaba "
> marke"

Producent nie ma slabej marki, on ma slabe produkty :/

> _ bez sensu Trzeba przeanalizowac kazdy przypadek _a nie
> generalizowac mowiac np ze jak komp nie wstaje to wine ponosi ECS

A czy ja napisalem, ze wine napewno ponosi plyta glowna?

> Formy swoich postow nie zmienie bo na Outlocku wygladaja ladnie i sa
> zgodne z netykieta ;)

Czy ja przyczepilam sie do Twojego formatowania postow? :) Ale jak tak
bardzo chcesz to sie przyczepie do braku deklaracji kodowania, a to jest
niezgodne z netykieta :P

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity