Re: K7S5A - pomocy!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 12:51:57 MET

Blesso wrote:

> Krzysiek _!! Twoje uprzedzenie nie ma granic

Jakie uprzedzenie? Czy napisalem, ze to napewno wina plyty? Czy napisalem
ze ECS to syf? Stwerdzilem tylko _fakt_, z ktorym jesli sie nie zgadzasz
to Twoj problem ale jest wtedy niezlym ignorantem :P

> Przeciez gosc pisze ze przekladal z pracujacej plyty procka do innego
> a potem po powrocie komp nie wstaje co ma plyta do ........przekladanego
> procka ?

NIe slyszales o zlosliwosci uzadzen martwych? :P

> tylko nie mow ze to wada ECS ze jak sie procka wyciagnie a potem
> wlozy na miejsce to nie bedzie dzialac

Prosze nie nadinterpretowywac moich postow :P

> Nie siej defektyzmu!! bo takimi wypowiedziami psujesz opinie plycie
> Malo tego ....zobacz na temat postu .problem z ECS K7S5A
> a jaki to jest problem ? ze komp pracowal a teraz nie pracuje ?
> z przyczyny plyty ? no bez jaj

Ehhh... zajezdza fanatyzmem :/

> ja bym zwrocil uwage na pamiec czy nie pozstala poluzowana podczas
> wyciagania procka

PCtraba by piszczala.

> na kable zasilajace _tez moga byc poluzowane

:)

Ja bym zacza od resetu ustawien biosa, a pozniej wyjecia wszystkich czesc
i wsadzenia ich jeszcze raz. Tak wogle to niech sprawdzi czy sie waitrak
na radiatorze kreci bo moze plyta nie startuje bo nie wykryla krecacego
sie wiatraka albo obroty sa za male...

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity