Re: monitor 17 cali Samsung 755DFX - warto ?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Nov 2002 - 12:13:08 MET

Użytkownik "Ignat" <napisał > Po pierwsze:
> Konwegancja (tak to się chyba po polsku pisze) kolorów jest bardzo kiepska
> (sprawdzane na Nokia Monitor Test) - wręcz fatalna i nie da się tego
> wyregulować.
> Po drugie:
> Obraz jest słabej jakości (tak jakby za mgłą) - na każdej karcie
graficznej jaką
> udało się wykorzystać w celu sprawdzenia monitora (Większość z tych kart
> Matroxy które na innych monitorach dają obraz przynajmniej o dwie klasy
lepszy.
> Paweł Ignatowicz

Jakies pol roku temu stalem sie posiadaczem Samsunga 757DFX
jest to najdrozszy monitor z trojki 753/755/757(teraz nowe oznczenia
763/765/767 czyli monitory takie same jak seria 75x ale z dodatkowymi
bajerami _rozjasniajacymi ekran)
NA poczatku bylem zalamany wyswietlanym obrazem przez 757_
obraz "za mlga" czyli w sumie slaby kontrast i jaskrawosc tez nie ta.Do
tego malokolorystyczne kolory ;)
No ale na CD dostarczonym przez Samsunga jest soft ktory niweluje te "wady".
Zowie sie to bodajrze ...NAtural Color
Takie same ofekty uzyskuje softem do karty graficznej (mam VooDoo3500)
Mozna nim ustawic kontrast ,jaskrawosc czy gamme
Efekty ...........rewelacyjne (w porownaniu z poczatkowym stanem)
Polecam wiec .......sprawdzenie co jest na plycie CD dostarczonej z
monitorem

Blesso