Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Julius C. (juliusc_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 17:19:24 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w
wiadomości news:aq69cu$o5u$3_at_news.tpi.pl...
| ECS K7VZA i Adaptec AHA 2940.
|
| Sama karta przez Windows 98 jest prawidłowo rozpoznawana i
instalowana.
| Według Windows pracuje poprawnie.
|
| Jednak problem pojawia się tuż po starcie komputera, po zakończeniu
| oczekiwania z komunikatem "Press <Ctrl><A> for SCSISelect (TM)
Utility!".

[...]

1. Jeżeli jedynym urządzeniem SCSI jest skaner
to bios nie będzie instalowany ale kontroler
powinien go znaleźć.
2. Sprawdź kabel albo przejściówkę.
3. Miałem kiedyś problemy z kontrolerami
SCSI ultra, teoretycznie zgodnymi w dół,
ze starszymi skanerami. Objaw - żółty
wykrzyknik przy urządzeniu w win.
Pożycz gdzieś kontroler aha2940 (bez "U")
i sprawdź.
4. Kable i przejściówki SCSI to zabawa na
zimowe wieczory, ale zima idzie.....
JC