jaka plyte pod pentium4 2 GHz i inne

Autor: robotm (robotm_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 21:45:36 MET

wlasnie ??
warunek: musi miec dodatkowe kontrolery RAID czyli 8 uzadzen ??
mam abita bx133 raid i celka 800 wiec potrzebuje zmian :)
najlepiej ja plyta by byla bez dzwiekowek i grafiki :) ale takich to juz
chyba nie robia :(
i jeszcze jedno pytanie :
mam monitor LG flatron 775ft - jak wlaczam film na kompie to obraz na
monitorze
przesuwa/przeskakuje o 2 mm w bok i potem wraca - przy wylaczaniu jest to
samo :(
czego to moze byc wina ?? monitora czy radeona 8500 pro ??

aaaaa , he he he jeszcze jedno :)
przekladam hd z jednego laptopa do drugiego - model hd jest ten sam tylko
jeden jest starszy od drugiego o okolo 9 mies . laptp startuje ale jak
dochodzi do ladowania systemu (XP) to sie wywala podajac stpo i jakies
numery. laptopy to aristo, z dyskami ktore sa podlaczone aktualnie jeden i
drugi startuje bez problemow. jakies sugestie (oprocz zmiany laptopa :P ) ??