Re: Nagrywarki Liteon

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 17:40:30 MET

> Dziękuję za błyskotliwą i wyczerpującą wypowiedź.
>
> Czy mógłbyś uzasadnić swoją wypowiedź?
> Chyba nie, to przekracza twoje możliwości intelektualne.
> Lepiej sprzedaj komputer i spróbuj zająć się hodowlą rybek lub
korzenioplastyką.

> NIEpozdrawiam
>

> Jacek

Mój kumpel kupił sobie LiteOn 40x jakieś 3 miesiące temu. Od niedawna
nagrywarka ma problemy z ładowaniem danych do swojego wewnetrznego bufora.
Poszedł z tym na gwarancje. Tam mu powiedzieli że nagrywarki LiteOn już tak
mają i nie wymienili mu nagrywary. Teraz gostek klnie LiteOny i chce ją
komuś opchnąć. Może od niego odkupisz? Do tej pory słyszałem wiecej złego
niż dobrego LiteOna.

Osobiście mam LG. Już trzeci rok nagrywa bez żadnych problemów wszystko i na
wszystkich płytkach jakich miałem w rece.

Megabyte