Re: Co sadzicie o takim zestawie?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:29:36 MET

sebinet_at_poczta.onet.pl wrote in

> witam, planuje zakup nastepujacego zestawu:
>
> INTEL P IV s.478 1.7GHz BOX 656 PLN (INTEL CEL. IV s.478 1800 BOX 438)

lol
fajny komputer do pisania textuf sie szykuje

> GF.4 440 PIXEL 64MB DDR TV 290 (ART ATI Radeon 7500 64 MB DDR TV-out
> 509)

czyli pisanie textuf i ogladanie filmuf , eventualnie filmy jakies

> gier

dowcipnis :D

> chcialbym sie tez troche pobawic w cyfrowa obrobke filmow (tzn.
> chcialbym sobie czasem pozgrywac materialy z kamery cyfrowej i pozniej
> na kompie je troche poobrabiac a nastepnie zrzucic na plytke ale ma to
> byc czysta amatroszczyzna wiec rewelacyjna wydajnosc nie jest
> konieczna!)

do tego nie potrzeba szybkiego kompa tylko szybkiego dysku i karty firewire

> bardzo prosze o uwagi odnosnie poszczegolnych komponentow, pod katem
> wymienionych przeze mnie zastosowan, zwlaszcza interesuje mnie czy
> GForce poradzi sobie z obrobka video, a jesli nie to jaka karte kupic?

do tego NIE JEST potrzeban zadna karta graficzna , ten celeron sie nadaje
tylko na wisiorek

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P