Re: kom dla grafika

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:03:31 MET

Witaj

> To sa zupelnie inne systemy. XP jest nastepca 95, 98, Me, czyli systemow
> przeznaczonych do biura, domu, zabawy. 2000 jest nastepca NT, czyli
systemu
> przeznaczonego do pracy, takze grafika. Roznic miedzy tymi systemami jest
> bardzo wiele - m.in. systemy plikow, obsluga maszyn wieloprocesorowych,
inna
> architektura, itd. Poza tym wedlug mnie znacznie wygodniej pracuje sie w
> 2000 niz np. w Xp.

I tu akurat grubo się mylisz, wXP oparte jest na jądrze w2000 i nie ma nic
wspólnego z w98/ME. Od w2000 różni się praktycznie jedynie interfejsem,
kilkoma dodatkowymi bajerami i porzerzoną listą sterowników, obsługuje te
same systemy plików co w2000 i maszyny wieloprocesorowe (to akurat zależy od
wersji, w v. Home pewne możliwości zostały zablokowane).
Pozdrowienia,
Marek