nView?

Autor: Tequila (pasko_at_konto.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 11:42:36 MET

Witka
Mam karte Leadtek Winfast A250TD Le VIVO(
http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/A250_letd_myvivo.asp )
mam podlaczony TV caly czas do kompa i czasami ogladam filmy na tymze TV.
Problem w tym ze w tym czasie inny uzytkownik kompa chce np. na necie
siedziec. slyszalem kiedys ze mozna to jakos ze soba pogodzic, tzn ze na TV
bedzie odtwarzany film a na monitorze normalny pulpit z oknami, programami.
ktos wie czy i jak mozna to zrobic? mam WinXP i stery od producenta. w
instrukcji nie odnalazlem niczego na ten temat (chyba ze chodzi tutaj o
menager pulpitow - tego tematu jeszcze nie rozpracowalem).

dzienx za wszystkie sugestie.

ps. tak przy okazji: zauwazylem, ze radiator na tej grafie lekko sie rusza -
nie jest na stale przyklejony, albo slaby klej. rusza sie minimalnie - 2mm w
prawo, 2mm w lewo.
nie wiem czy mam sie rym martwic czy to norma.

ps2. temp na radiatorze - 48-54 st. to noirmalna temp?

uff sorry za tak dlugi post , nara

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/