Re: Hercules 3D Prophet Radeon 7500 All-In-Wonder - klopoty

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Nov 2002 - 11:07:07 MET

witam,

> - jest problem z wyborem wlasciwych sterownikow, ostatnie sterowniki TV
> capture nie zarejestrowaly sie poprawnie w systemie, niby telewizje mozna
> ogladac, ale program diagnostyczny ATI wypisuje, ze sterowniki TV Capture
> nie zostaly zainstalowane, oczywiscie programy typu Virtual Dub ich tez nie
> widza,

miałem niedawno problemy z zainstalowaniem sterowników do przechwytywania video
dla Radeona 8500 VIVO. Przeglądnąłem listę i znalazłem dwa rozwiązania (okazało
się, że wiele osób ma z tym problemy :-((

Najnowsze stery dla built bu ATI można śmiało instalować dla klonów, trzeba
tylko niekiedy dokonać zmian w pliku "install.ini":

InstallTVPlayer=0

InstallDX = 0
InstallDXM = 0

należy przestawić
InstallTVPlayer=1

i zainstaluje się "VideoIn" bez możliwości zgrywania do mpg

po ustawieniu:
InstallDX = 1
InstallDXM = 1
zainstalują się kodeki do kompresji mpg1 i mpg2,

(chociaż w najnowszych Catalisatorach niczego już nie trzeba zmieniać)

U mnie to jednak nie poszło, to znaczy owszem, Video In się zainstalowało ale
nie chciało działać (wyskakiwały jakies błędy). Niektórym jednak pomogła ta
modyfikacja.

Drugie roziwązanie to przeinstalowanie systemu (jeśli masz 98) na 2000 lub xp.
98 ma problemy przy produktach ATI, nawet w oryginalnych instrukcjach ATI
dotyczących intalowania sterów zaznaczone jest, iż oprogramowanie to
przeznaczone jest dla Me/2000/xp.

U mnie po przejściu na xp wszystkie problemy zniknęły i karta pięknie zgrywa,
kompresuje, no po prostu czysta radość ;-))

pozdrawiam,

Daniel