Re: Szkola a komputery.

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 09:48:42 MET

> W tym miesiacu zmienili mi kompy w szkole i musze to napisac bo mnie
> normalnie zlosc rozpiera jak o nich mysle.
> No wiec tak: plyta zintegrowana z dzwiekiem Ac97 i sieciowka. (nie znam
> modelu plyty)
> Grafika: S3 Trio 64V+
> Procesor: AthlonXP2000+
> Pamieć 96MB SDR
> obudowa nie wiem jakiej firmy, taka kosmiczna za 300zl midi
> reszta nieistotna
> Jak mozna cos takiego zlozyc? JAK wogule mozna dostac gdziekolwiek jeszcze
> S3trio???
> [...]

Moje zdanie jest takie.:
Grafika to totalna pomylka. Co prawda w szkole nie gra sie w gry,
ale S3 Trio juz sie chyba nie sprzedaje, chyba ze dostaja za darmo
od jakiejs firmy ktora robi modernizacje, to jeszcze OK.
Poza tym na 96 MB nie odpalisz Windowsa XP.
Nawet gdyby nie chcieli instalowac XP a np Win 98 to i tak
96 MB to za malo, zainstaluja kiedys jakies programy do
projektowania CAD lub cokolwiek innego i juz bedzie brakowac.
Ale wiadomo jak to jest z kasa w szkolnictwie, pieniedzy nigdy
nie ma, wiec moim zdaniem to ten sprzet jeszcze daje rady.
Pozdrawiam
Marcin Tworek