Re: nagrywarki ??

Autor: robi (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 08:24:46 MET

>Użytkownik "aRKADIUSS" <jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl> >napisał w wiadomości
> Cześć wszystkim
>
> Mam problem, niewielki aczkolwiek..
> Chcię kupić w ciągu najbliższych dni nagrywarke i teraz >zastanawiam się
co
> będzie lepsze
> LG 48/16/48 czy LiteOn 48/12/48 ?? Zamierzam >nagrywać średnio, 15-20
> tygodniowo tyle ile uda się z neta ściągnąć. A także >zastanawia mnie
jedno
> czy nie lepiej dolozyc i nie kupić np. LiteOn'a 48/24/48 >ub 52/24/52 ??
> [...]

Witam!

 LG czy LiteOn, wielu moich znajomych ma nagrywarki LG od x8 do x40 (ja) i
żaden jeszcze nie narzekał, a nagrywam na najtańszych płytkach i jeszcze
żadna mi nie padła (nagrałem 250), więc radziłbym brać LG. A co do
prędkości x48 czy x 52, chłopie będziesz miał na odpowiednich płytkach np.
10 sek. szybciej nagraną płytkę, a wiedz, że im więkisza prędkość nagrania
tym większe prawdopodobieństwo popsucia płytki a do tego starsze napędy mogą
tego nie odczytać, więc nie musisz brać tej najszybszej, bo nawet
standardowe płytki mają index x40, a tak naprawdę to Platinium ma x 40, a
nagrywa się z prędkością średnią x22!!! Np. Datex z prędk. x34 (oczywiśxcie
na mojej nagrywarce lg x40).

Pzdr