Re: Ktory GeForce?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 23:48:23 MET

On Thu, 7 Nov 2002 16:20:17 +0100, "tbg"
<tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam-delete-this-section> wrote:

Na poczatek dzieki za wstawiennictwo. W domu moge pisac poludzku, a w
pracy jak nie mam akurat co robic co mi zostaje....

>dowiesz sie z czasem, ze:
[ciach]
Wszystko to niestety racja.

>wiec Twoj gniew jest niesluszny, bo kolega Jaroslaw, moze byc zmuszony po
>prostu do tej formy korespondencji, chociaz:
>- moglby sprobowac z jakims malym newsreaderkiem swoim wlasnym
Probowalem...... buuuu nie dziala (ale moze jeszcze za malo
probowalem)

>- moglby pogadac z adminem, zeby mu odblokowal newsy
To bede robil, ale obawiam sie, ze zasady, produktywnosc itp itd...
Okaze sie w przyszlym tygodniu.

>- moglby czytac grupe przez www
Probowalem ale taka przesiadka z Fotre Agenta na WWW doprowadza mnie
po 5min do szewskiej pasji.

>ale jak nie moze to, zeby Cie uspokoic musialby w ogole zrezygnowac z
>pl.comp.pecet, a nie o to przeciez chodzi
O wlasnie, zaplakalbym sie z rozpaczy.

Pozdrawiam i dzieki
GLide