Re: Tania siec bezprzewodowa - co proponujecie ?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 16:00:59 MET

Marcin Debowski <agatek_at_notrix.net> wystukał
(news:eq2p9-6f3.ln1_at_laptop.w.sypialni):

> A możesz podać nazwę tego AP za 200zł i namiar na sklep, bo
> przyznam że jak dla mnie to cenowa rewelacja. Czy to jakiś totalny
> no-name? Robię zakupy w dosyć tanich miejscach i nie widziałem

Przepraszam, zle cos odczytalem w cenniku (na usprawiedliwienie dodam,
ze mam monitor zastepczy i tak bije po galach, ze ledwo patrze).
Chodzilo o AP firmy Planet, ale faktycznie ceny sa powyzej 500 zl.
Zasiegu 50 km nie sprawdzalem, ale podobno jest do uzyskania pod
warunkiem "widzenia" sie z antena. Byc moze w terenie zabudowanym jest
to nieco mniej. Oczywiscie teren gorzysty odpada. ZTCW dziala toto na
2,4 GHz no i przepustowosc do 11 MBps, czyli typowo. ZTCW2 Politechnika
Wroclawska ma testowac/juz testuje tego typu urzadzenia celem
udostepniania netu na miasto w przyszlosci

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl
Zanim zadasz pytanie upewnij się