Chyba coś się stało.

Autor: Ernest Wojciechowski (edziu_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 15:20:45 MET

Witam Wszystkich !
Mam starego Ge- Forca 2MX 32. Zawsze ładnie się sprawował, ale ostatnio
grałem w FIFA 2002 (grałem wiele razy wcześniej i było OK) i muszę
powiedzieć, że momentami jest nieciekawie. Po całym
ekranie latają jakieś ostrosłupy, trójkąty i wszelkie inne geometryczne (raz
widziałem nawet jakieś liczby). Spróbowałem na Quake i to samo ( mam tylko
te dwie gry). Inne programy chodzą spoko. W środowisku Windows też.
Próbowałem zmieniać rozdzielczość, ustawienia kolorów, wszelkie mixy i jest
to samo. Ściągnąłem najnowsze sterowniki, Direct X 8.1 i dalej. Czy coś się
z tą kartą "gryzie"? Co ja mam z tym począć ?.Pomóżcie !