Re: upgrade bios'u Matrox - problem

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 08:31:29 MET

"LPoD" <chaker_at_dupa.z.dupa.pl> wrote:

> Czy aby na pewno? Matrox udostępnia program do fleszowania biosu
> pod windą, a i w instukcji nie wyczytałem nic o konieczności
> posiadanie 2 kart.

Po pierwsze: moja karta była martwa, więc jak miałem to zrobić
bez drugiej karty? ;)
Po drugie: sam producent przestrzegał przed MOŻLIWYMI komplikacjami
przy flashowaniu pod windą. Może teraz się coś w tym programie
zmieniło - ja flashowałem ok. pół roku temu.
Zresztą jakoś pod DOSem sam czułem się bezpieczniej - windows
różne ciekawe rzeczy robi tam gdzie niepowinien...

 Pozdr.