Re: Barracuda IV - głośna jest.

Autor: adam (adam_at_adam.com)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 01:51:04 MET

"Paweł 'Róża' Różański" <rozie_at_friko2.onet.pl> wrote
> Lata, nie tak po całości, a raczej jakby się jakiś ruchomy
> element ruszał się, w granicach miejsca pracy zresztą...

Mam 40GB Barracude i nic w niej nie lata, a pracy nie slychac. Czasami przy
kopiowaniu duzych plikow cicho buczy ale to wina gownianej obudowy, ktora
rezonuje.

> ps. Ja go z trzy miesiące potestuję... Jak nie będzie problemów, to OK,

O ile tyle wytrzyma : )

> tylko nie wiem, czy backupy robić co miesiąc, czy co kwartał. ;-)

Moze raczej co dzien ?
: )

Powaznie - jesli ten dysk zaglusza wentyl zasilacza to lepiej od razu go
zwracaj.

adam