Re: CD-r - odzywskiwanie danych

Autor: Smoq (smoq__at_usunto.poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 01:22:27 MET

Użytkownik "Rafał Dąbrowski" <rafik_at_kontoshell.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Chciałem uzyskać opinii, jaki jest wg Was najlepszy program do
odzyskiwania
> danych.
> Sprawa jest dość dziwna. W ubiegłym tygodniu zakupiłem dwie płyty Verbatim
> DataLive i nie przyuważyłem, iż można je nagrywać 24x, a ja nagrywałem
16x.
> Dla mnie jest to nienormalne. Szczególnie zależy mi na jednej, na której
> nagrałem powien koncert, jaki na osiołku ciągłem prawie 3 tygodnie
> Liczę na Waszą pomoc
> RD

Czyli zapisalo sie, a nie da sie czytac, to przypomina mi serie dyskietek 5
1/4" Verbatima pokrytych teflonem, gdzies sprzed 10 lat. Wszystko sie
swietnie zapisywalo, tylko nie dawalo sie tego czytac ;-) A zapisywalo sie
nawet po nieudanej probie odczytu ;-)
A co do pytania, to kilka dni temu byl podobny watek, zerknij, sa tam
pozadane przez Ciebie informacje.

Pozdrawiam

Smoq