Re: Moduł peltiera i chłodzenie woda

Autor: JedroL (xtd_at_o2.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 23:52:22 MET

Użytkownik "Żurek" <darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Poświęcając chwilkę wolnego czasu JedroL naskrobał(-a):

> Stary nie bierz się za to narazie. Widzę że nie masz BLADEGO pojęcia jak
> działa i do czego służy ogniwo Peltiera. Poczytaj troszkę na ten temat i
> dopiero zacznij się bawić. :):)

Siemka... poczytalem jush troshke i wyczytalem, ze te moduly mozna uzywac na
2 rozne
sposoby... bezposrednio na procek potem blok itp. tylko, powiedziano mi, ze
ta matoda jest
niebezpieczna bo wrazie jakiego kolwiek awari modulu procek sie spoli!
(czy komus cos takiego sie zdarzylo? bo to jest chyba czysta teoria a nie
wiem jak to wyglada w
rzeczywistosci?) Drugim sposobem jest zamieszczenie modulu gdzies na osobnym
bloku, zeby chlodzil
sama wode a nie jadro procesora i w razie awari nic sie nie stanie tylko
"podskoczy" troshke temperatura,
oczywiscie ta metoda jest mniej skuteczna:)