Re: Jaka Karta grafiki??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 20:17:25 MET

Blesso wrote:

> Dlatego napisalem "ponad" _bo do 500 zl mamy grafy w typie MX440NV18
> czy Radki 9000 _wszystko co lepsze to ....ponad 500zl _dlatego tez
> decydujac sie na grafe 500zl to ani zle ani dobrze _ i niestety nie
> w"sam raz"

Za 500zl z malymi groszami mozna juz dostac R8500LE i go w tej sumie bym
bral pod uwage.

> Reasumujac Twoja wypowiedz R9000PRO nie jest duzo wolniejszy od
> R8500Pro

NIe. NIe jest duzo wolniejszy od R8500LE.

> Akurat w tym wzgledzie sie nie zgadzam : wg np "Entera" w
> 3Dmarku R8500 to okolo 9300 a R9000Pro to 7800_Aquamark to 50 do 38
> .Czy to malo czy duzo ?

Wiesz... to sa tylko cyferki... Licza sie gry, a dokladniej komfort
grania... Polecam recke R9000 na www.twojepc.pl

> Niestety grupowicze sa spaczeni "wlasnym podworkiem" _KAzdy stara sie
> miec dobry sprzet "i w miare na czasie " (zapewne wiekszosc z nas ma
> Athlony niz Durony i 256 MB ramu niz 128)

C900_at_1260 :P 512MB :P

> 1024x768 w 32 bit kolorze z wlaczonymi max detalami to nie jest
> dobry pomysl dla kogos z Duronem 1GHz +128Mb (lub z Tualatinem 1GHz)

Miec tualitana nie podkreconego to grzech :P

> nawet jesli bedzie mial MX440(czyli do..500zl)

Umowmy sie troche inaczej. Z MX440 (ktorego jaka karte do gier to wogle
nie biore pod uwage) i R9000 mozna sie zmiescic w 400zl

> Dla mnie max detale sa waznejsze niz rozdzielczosc _a wiadomo ze dla
> grafy im wyzsza rozdzielczosc tym wieksze "dlawienie "(niestety ja
> tego i tak nie uzyskuje na VooDoo3500)ale .jesli gra ma byc z
> 'bajerami " to raczej bajery niz ilosc pixeli

Oczywisce.

> to na co aktualnie nas stac starzeje sie zbyt szybko.

Prawda jest bolesna :|

> Tak np dzieje sie z prockami (jak zauwazyl adam). JEsli napalimy sie
> na nowosc mamy wielkie szanse na przeplacenie.

Jestesmy tego pewni!

> Durona 1300 ale za miesiac to juz bedzie Athlon 1600_ktory zapewne
> bedzie mial wiecej "witalnosci " przez dluzszy czas

Tej pewnosci nie masz. Zreszta nie przesadzaj ze spadkiem cen.

> Nie ma co zmieniac MX400 na 4MX440 bo wg mnie mija sie to z
> celem_

Oczywiscie. Nigdy nie bylo sensu kupowania karty o jedna generacje wyzsza.
Poprostu wzrost wydajnosci jest za maly.

> Dlatego napisalem ze warto poczekac do przyszlego roku _bo teraz
> przed swietami i tak nic nie spadnie cenowo_a zapewne przed swietami
> wysypie sie Radeon 9500 w wydaniu roznych producentow. Po Nowym Roku
> ceny ustabilizuja sie _a ze Nvidia zapewne cos nowego wprowadzi
> _wojna cenowa da nam szanse nabyc za mniejszy pieniadz cos co bedzie
> na 2003r _akuratne_

IMO nie warto, bo jak pisalem bedziesz czekal do usranej smierci...

Teraz sobie nie pograsz, a za pol roku R9500 bedzie tym czym R8500 teraz.

> polecam text pt "Ti4200-8X zastąpi wycofanego Ti4600" na
> http://www.benchmark.pl/

NIe moge znalesc. Ale nvidia wycofala Ti4400 o Ti4600 nic nie slyszalem.

> dzis stac mnie na TI4200 ale i tak czekam na Radka 9500_ nie dlatego
> ze sobie go "upatrzylem " ale wg mnie w 2003 roku sprawowal on bedzie
> sie lepiej w grach niz Ti4200

Rob jak chcesz...

--
Krzysztof Szczepanek