wiatraczek intela i pare pytan

Autor: Jarek Granat (jarek_at_wytnijto.adeon.lublin.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 19:57:31 MET

Kupowalem boxowe PIII (fcpga) i dostalem tez wtedy oryginalny intelowy
wiatraczek. Niestety strasznie szumi juz, chociaz i tak nigdy do cichych nie
nalezal. Mam wiec pare pytan:

1. Czy jakies posmarowanie go (WD40?), ewentualnie przeczyszczenie z kurzu
cos pomoze w ogole?

2. Jaki wiatraczek polecacie pod fcpga. Procesor sie zbytnio nie grzeje,
najwazniejsze zeby wiatrak byl cichy.

3. Jak zdjac to co jest zeby nie zmiazdzyc procesorai nic nie zepsuc? :).
Mam niemile doswiadczenia ze zdejmowaniem wiatraczkow. Mocno jest dziad
przyczepiony, boje sie zeby nie polamac plastikowych zaczepow przy gniezdzie
na plycie - juz raz mi sie udalo kiedys.

Dzieki,
Jarek