Re: Od czego zaccz?a w dysku z bad blockami?

Autor: Krzysiek Kozłowski (kozik1_at_tlen.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 15:37:30 MET

> A skąd takie cudowne programy wziąść.Ja ich w windowsie 2000 nie mam.
> Pytałem znajomych też o nich nic słyszeli

A skąd mam wiedzieć, że masz WIN2000 ?????? No pomyśl ? Moja rada
odnosiła się do tych systemów, w których takowych programów standardowo
nie ma (no bo FDISK to ... ). Win2K mają jakieś swoje do tworzenia
partycji. A ci znajomi to a propos czego ? Ja też się spytam znajomych i
oni pewnie nie będą o nich nic wiedzieć... Może spróbuj Partition
Magic...