Re: [siec] - nie swieci sie dioda LINK na hubie

Autor: Marek Lisiowski (marek_at_iwp.com.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 11:02:34 MET

> Hę? Jaką pętlę?
> Powtórzę:
> (coś tam)----kabel w ścianie----gniazdo naścienne-----KABELEK---HUB
> ^^^
> (może serwer i hub?)
>
> Gdzie tu pętla?
> Chyba raczej faktycznie użyć trzeba skrosowanego kabla...
>
> Tak czy siak dzięki wszystkim .
Witaj,
Sorry, chyba po prostu Cię nie zrozumiałem. Czy do istniejącej sieci
chciałeś podpiąć dodatkowy koncentrator (hub)?
Jeśli tak to zależy czy łączysz do zwykłego gniazda koncentratora czy do
uplinka, jeśli do zwykłego potrzebujesz skrosowany kabel, jeśli do uplinka
zwykły bo krosowanie zachodzi wewnątrz urządzenia. Po podpieciu
koncentratora dołącz do niego kompa i sprawdź czy widzi sieć.
Pozdrowienia,
Marek