Re: Wolny dysk

Autor: marfi (marfi_at_bb.onet.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 10:47:54 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message
> A jesteś pewien, że od tych pierwszych testów nie instalowałeś
> żadnego oprogramowania dodatkowego, choćby np. antywirusowego?
  Z zasady nie używam czegoś takiego - zresztą do testów usuwałem coś co
wydawało się podejrzane i mogło mieć związek z dyskiem (np.DKService).
Zresztą głównie chodzi mi o to dlaczego nowy dysk jest wolniejszy i dlaczego
oba dyski zżerają tyle procesora?

> BTW przydałoby się jeszcze wykonać mimo wszystko test HD Tachem,
> aby sprawdzić, czy "fizyczna" wydajność dysku jest w normie.
  Well, ale powiedz mi skąd wziąć ten program w wersji działającej pod W2k ?

--
marfi