Re: Prolink Ti4200 - opinie ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 06:30:10 MET

> ups, to dopiero zamieszales :)

:-)
Tak to jest ...
Prolink ma spory rozrzut jakościowy i nic na to nie poradzisz ...

> Wlasnie, tyle ze za GF przemawia jeszcze latwa podkrecalnosc, praktycznie
bez
> wiekszego wysilku mozna go podciagnac na Ti 4400 (275/550). Ciekawe jak
wtedy
> wygladaja roznice.

liczby , liczby , liczby ...

Podczas normalnego grania najważniejsze jest aby minimalna ilośc fps nie
spadała poniżej 25fps , a nie ważne jest czy max. ilośc fps będzie 100 czy
110fps , bo i tak tego nie odczujesz ...

Napewno tak podkręcony Geofrce4 będzie w benchmarkach szybszy , ale jak
pisałem podczas ZWYKŁEGO grania komfort grania będzie podobny.

> No tu sie zgodze, ale jest taki maly szczegol :) - cena. Ten MSI kosztuje
ok.
> 100 zl drozej (albo i wiecej), Prolink w granicach 600 zl. Dlatego sie tak
> uparlem na tego Prolinka, inaczej bym sie nie zastanawial :).
> Aha i dziekuje za rzeczowa odpowiedz.

No cóż .
Na to nic nie poradze ...
MSI jest lepiej wyposazony i nie ma aż takiego rozrzutu jakości jak u
Prolinka.

Sam musisz zdecydować czy lubisz ryzyko , czy nie ...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///