Re: jaki komputer do biura

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 21:38:55 MET

Zbigniew Kiszkiel wrote:

> ECS odstrasza zwykle tych, którzy nie mają pojęcia jaki procent płyt
> sprzedanych trafia do serwisu.

Mnie przedewszystki odstarasz ze wzgledu na ewentualnie problemy... :/
Nie mam czasu ani ochoty aby pozowlic sobie na dluzsze konfigurownaie
komputera w biurze albo co gorsza bieganie z reklamacja plyty. Oczywisce
moze byc wszystko ok... ale...

> VIA Epia to propzycja dla eksperymentatora, który chce zrobić sobie mały
> i cichy serwerek linuksowy lub DivX player (choć z Cyrixem made by VIA
> mogą być problemy).

IMO przedewszystkim jest swietna do biura, ze wzgledu na latwa i szybko
instalacje oraz bez problemowa prace. Cena jest tez atrakcyjna szkoda
tylko, ze dedykowane obudowy sa tak drogie ostatnio widzialem w Gralu za
300zl!!! i nawet nei diwiedzialem sie jaki zasilacz siedzi w srodku :/

Co do innych mozliwosci to znajomy planowalem dac jako Xterminale do
kafejki interetowej.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity