Re: Problem z Abitem

Autor: Sander (sander_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 18:28:42 MET

"emes" <emesemes_at_wp.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> Plyta stara Abit BE6 chipset BX, nastepuja samoczynne restarty,
> stwiedzilem brak stabilnego napiecia vcore ( lata jak szalone zamiast 2V
> potrafi byc nawet i 1,8),
> tak wiec przestawilem w biosie vcore na 2,3 (juz wiecej nie moge)
> efekt jest taki , ze znow nie trzyma napiecia jest te 2,3V,
> ale mocno skacze w dol przez co nastepuja restarty.
> Mam pytanie , czy ten zepsuty kondensator(jak podejrzewam sa wybrzuszone
> ...)

Miałem tą płytę niedawno, i padła - kondensatory właśnie :((((((
I oddałem do serisu, dostałem tą co w SIG'u :(((
Na wszystkie płyty Abita jest 2 lata gwarancji.

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]