Re: Hyper pilne ...

Autor: eMGieB (mgb_at_post.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 13:03:01 MET

Hi!

"/// Kaszpir ///" <usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl> napisales(as):

>Najbardziej zainteresował mnie dysk twardy marki Caviar WDC80JB z 8mb cache.
>Niestety pech chciał że od kilku dni w hurtowni tych dysków nie ma i nie
>wiadomo kiedy będą. Dodatkowo okazało się że ceny dysków idą teraz w górę i
>już stara cena tego WDC była dośc wysoka (600zł - hurt).

Ups...

>a) Caviar 7200obr z 2MB cache (530zł) - 3 lata gw.

Spokojnie mozesz kupic jesli to seria BB. Raczje nie zauwazysz roznicy
w sosunku do JB.

>Teraz pytanie czy warto dopłącac te 70-80zł pomiędzy np. Caviarem z 2Mb
>cache a Caviarem z 8MB cache czy raczej nie ma sensu ?

Raczej nie ma.

>Jak sądzicie czy jakoś przeciagać sprawę i wykosztowac się i dopłacic te
>80zł i jednak wziąść WCS z 8MB cache

Jesli robisz czesto duzo rzeczy an duuzej ilosc malych plikow to wez
JB. Jak nie to, BB. WLasnie kupilem BB 120 GB za 650 :)

Marcin "eMGieB" Brzozowski

--
[   ICQ: 4659212     ][Caution!     ]