Re: Płyta ABIT BE6-II

Autor: mirro (bis2_at_SPAM_NO_go2.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 11:42:39 MET

Użytkownik "Ryszard Żegliński" <renomar_at_onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam następujący problem :
> Jedna karta nVidia pracuje z ową płtą główną, a druga nie.
> O bie te karty pracują w innym komputerze, bez problemów.

Bardzo nie lubialem tej kombinacji BE6-II oraz nVidia. U mnie mialem te
plyte oraz TNT2 (Asus) i co pewien czas pojawialy sie pionowe czarne linie.
Kumpel mial te sama plyte glowna oraz Creative Anihilator (GeForce 1) i mial
to samo. Co ja sie nie nakombinowalem z najnowszymi sterownikami, zmiana
BIOS-u ABIT-a, ustawieniami w BIOS-ie, telefonami do serwisu itp itd. Kiedy
kupilem MX400 (Pixelview) klopoty sie skonczyly.

Dlaczego tak bylo, tego nie wiem, ale cos w tej konfiguracji jest nie tak.

Mirro