Re: Komputer do gier za ok. 1000 zl prosze o sugestie ;)

Autor: AnUbIs (amulet_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 08:53:01 MET

Użytkownik "Jacek" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> AnUbIs naskrobał:

> Te, dowcipniś :) Za 1000 to możesz kupić kartę graficzną.
>
> J.

Nie gadaj.... ! ja swoj komputer zlozylem za cos kolo 1400 zl i wyszlo
calkiem fajne cacko.
Sluzyl mi dlugo do gier i pracy zanim co kolwiek w nim wymienilem
najwazniejsza jest koncepcja aby zlozyc cos najmocniejszego przy jak
najnizszych srodkach. Osoba ktorej skladam nie nastawia sie ze bedzie to
demon predkosci :) ale postaram sie ja zadowolic.