Re: proszę o opinię na temat drukarki

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 23:09:16 MET

> Sorry, zapomniałem dodać że wyniki pochodzą z laboratorium CHIP'a.
> Osobiście na CHIP'ie się jeszcze nie zawiodłem ! :)

:-)))))) Szczesliwy!!! Ale to naprawde rzadki przypadek!!!

> A od siebie dodam, że od kilkunastu lat, jak się interesuję kompami
> to HP *zawsze* były w czołówce, jeżeli chodzi o jakość druku.

:-)))) Szanuje HP, sam chcialem kupic zamiast tego canona HP, ale zmienilem
zdanie po niewielkiej analizie oferty... Co do czolowki: z pewnoscia HP
zawsze sie zalicza do czolowki, tak samo, jak i Canon i Epson. Ktorys z
modeli kazdej z tych firm zawsze sie miesci w czolowce!

> BTW Ale każdy ma prawo mieć własne zdanie ...

Wiadomo: przeciez od tego jest grupa zeby swoje zdanie rpzedstawic, co ma
ewentualnie komus pomoc: bo bedzie mial rozne "niezalezne" poglady, na
podstawie ktorych wypracuje swoja opinie...