Re: pytanie o western digital caviar WD400JB

Autor: qk (pipin22_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 22:13:38 MET

Użytkownik "soloman" <sooloman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> witam grupowiczow...
> mial ktos moze kontakt z tym dyskiem, jezeli tak, to
> jakie wrazenia?
> pytam, bo waham sie pomiedzy barracuda 40GB i wd 40GB.
> cenowo prawie identyczne, ale wd wydaje sie byc wydajniejszy...
> czy te 8MB cache'u cokolwiek daje, czy to tylko chwyt marketingowy?
> aha, no i jedno mnie martwi... mam inna barracude IV i jest bezglosna...
> jak pod tym wzgledem wygladaja nowe caviary? bardzo glosuja?
> za wszelkie info z gory dzieki...
> jutro ide do sklepu i wasz glos (o ile bedzie) bedzie decydujacy
> pozdrawiam
> [...]

tydzien w kompie, szybszy od barracudy IV, ale tez glosniejszy - barracuda
rzeczywiscie cichutka przy nim, chociaz wszystko zalezy od obudowy i jej
glosnosci
mi to nie przeszkadza, bowiem warkot WD nie jest zly, mi nie przeszkadza, a
lubie wiedziec co robi moj dysk;)
i cieszyc sie jednym z najszybszych dyskow w tej klasie :).
ja polecam

qk