Re: PixelView TV pro RC/FM NICAM Stereo, pierwsze wrazenia...

Autor: Mikolaj M. (Mikolaj_M_at_home.net)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 19:12:31 MET

Mayones napisał:
> Skad moge sciagnac to oprogramowanie? Chetnie potestuje, ale dzwiek jest
> naprawde ok. Dzis sluchalem radia przez 2 godziny i jestem bardzo
> zadowolony, RMF FM odbiera znakomicie ;-). Jedyne co moge zazucic tunerowi
> to jakosc obrazu, ale jak napisalem da sie przebolec i ogladac.

Czy masz regularne pionowe pasy śnieżenia?
Antena z powietrza czy kablówka?

Też mam taką kartę i jestem ciekaw jak działa u innych :)

m.

ps. Dźwięk jest faktycznie świetny, ale najczęściej stereo jest
wykorzystywane w reklamach :)

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
Learn Touch Typing with Vim? Qui. Ja. Yes. Tak: