Re: Uwaga! Nie kupujcie sprzetu niespelniajacego Polskich norm!

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 30 Nov 2002 - 16:12:01 MET

> Te przepisy powsta?y z my?l? o uszkodzonym egzemplarzu a nie o celowej
> sprzeda?y nieprawid?owej wersji. Komputronik oczywi?cie wymieni mi kart?,
> ale na inny egzemplarz wersji PAL B/G (ju? raz tak zrobili). Nie jest to
> ?adnym rozwi?zaniem bo ka?da karta w tej wersji b?dzie w Polsce dzia?a?
> tak samo ?le.

Pisalem w mailu, ale niech kilka osob tez zobaczy ;)

pros ich caly czas o wymiane karty...niech Ci dadza po kolei wszystkie karty z
magazynow (nawet te B/G - nie musisz ich wsadzac do kompa, zeby Cie nie
oskarzyli o uzywanie) tylko spisuj numery - i albo im sie to znudzi, albo
skoncza sie im karty, i bede musieli (?) zwrocic Ci kase...

Efreet