DVD i Tv-out

Autor: Tomasz Kruczkowski (tomaszkruczkowski_at_wa.home.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 15:55:33 MET

Witam wszystkich.
Mam takie male pytanko. Stalem sie posiadaczem Radeona 8500 podlaczylem go
do tv i wszystko jest ok. Filmy w Divx dzialaja ok ale problem jest przy
odtwarzaniu filmu dvd ekran zaczyna sie ściemniac i rozjasniac nastepuja
przerwy w dostarczaniu sygnalu do telewizora. Wiem ze jest to zwiazane
napewno z zabezpieczeniem plyty ale majac karte nvidi i tvtoola cos tam
odchaczylem i nie było juz tego problemu. Bardzo prosze o Pomoc w
rozwiazaniu tego malego problemu.
Pozdrawiam wszystkich.