Re: EcsK7s5a & SDRAM 256 BX133 & Athl 1,7+ XP

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sat 30 Nov 2002 - 07:23:29 MET

Użytkownik "sprocket" <> napisał
> wstepie

> Wchodzę w ten interes ;D
> Ciekawe, czy po takiej kolacji, napisze jeszcze raz na grupę cyt.:
> "noooo pyyyychaaa" ;)
_____________________________

Na wystawna uczte mnie spraszaja , do zjedzenia K7S5A sila zmuszaja
Mysla tedy _iz po takim specyyyjale _ beda miec lepsze o sobie mniemanie
ZE wtedy ich Abity i Epoxy _ beda chodzic jak net na najszybszym proxy
Ale eceesowa potrawka jest lepsza niz najmocniejsza "trawka"
Ma sile i aromat _ nie wykryje jej zaden alkomat
A to ze czasami ma problemy z SDRAMem i Athlonem
To zaden "pikus "w porownaniu z okrazeniem swiata ...balonem
Zreszta po aktualizacji BIOSU _K7S5A nie robi juz bigosu
Wtedy ze swa dobra cena _obdarzy kazdego tworcza wena
Mozna wierszem wtedy gadac , paru kumplom wodki nalac
Oraz zmusic ich do pewnego posilku
By skonsumowali swe Solteki i Epoxy bez zadnego wysilku

Blesso
TK _ i jak po aktualizacji BIOSu? dotarles do granic kosmosu ?