Odp: Zjarany GF2MX

Autor: Marek Tomczyk (tunol_at_chelm.gda.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 17:41:25 MET

> jezeli ten ukladzik jest SMD to nie wiem czy zwykle zdolnosci w
poslugiwaniu
> sie lutownica wystarcza ... poza tym ukladzik ot tak sobie nie powinien
> peknac od zwarcia na TV out ....
> Jezeli cos bylo to jakies przebicie na TV out ...
> A w takim przypadku i ramdac mogl sie zjarac a zeby go wymienic potrzebna
> fabryka:)))

Ale ja nie chce przelutowywac ukladu, ja go chce po prostu wyrzucic. TV-Out
nie jest mi az tak pilnie potrzebny. Jak sobie uciulam na nowa karte to
sobie kupie od razu z tv. Na razie przezyje bez niego. Chodzi mi tylko o to
czy jest pewna szansa na zadzialanie, czy mam te karte sobie powiesic na
scianie obok mojej starej MSI K7T Pro (swoja droga ona sobie padla bez
wyraznych
odow:(

Pozdrawiam

--