Re: LCD i gierki 3D

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 15:41:20 MET

Paweł Paroń <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał(a):

>Dobrze zrozumiałem, jak połączysz przez DVI, to nie ma możliwości regulacji
>kontrastu?

Nie ma, nie ma tez regulacji kolorow.

> Czyli jest cały czas na max?

Nie wiem czy na max, na pewno nie ma zadnych zastrzezen
co do kontastu.

> Dla mnie to by była kompletna
>porażka. Monitor musi mieć możliwość ustawienia kontrastu i jasności,

Akurat jasnosc ustawiac mozna.

>inaczej to w ogóle nie jest monitor, tylko jakiś gadżet.

AFAIK chyba w wiekszosci (jak nie wszystkich) monitorach LCD
po podpieciu przez DVI takich regulacji sie nie stosuje, a jednak
LCD to nie porazka :-)

>Używam monitora
>m.in. do obróbki zdjęć, odpowiednie dobranie jasności i kontrastu jest
>sprawą kluczową, optymalne ustawienia zależą m.in. od oświetlenia
>zewnętrznego.

Tak jak napisalem, jasnosc ustawiac mozesz (nawet na najnizszych
ustwieniach moniotor jest bardzo jasny), ale jesli zajmujesz sie
zawodowa obrobka zdjec (np. do ich oficjalnej publikacji),
to kup lepiej CRT 19 cali :-)

> Na pewno nie da się zmienić kontrastu, może nie doczytałeś w
>instrukcji?

Na pewno :-)

Andy