Problem z nagrywaniem

Autor: wujek ju (sramnaspam_yugin_at_plusnet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 20:51:00 MET

Mam WindowsaXP z zainstalowanym SP1, plyta ecsk7vza, 256ramu, sb live, 2
dyski (samsung 120gb i maxtor 60gb). Nie wiem czy te dane sa potrzebne ale w
razie czego je zamiescilem :)
Problem jest taki: podczas nagrywania wywala mi BSOD'a (raz wczesniej, raz
pozniej, a czasem wcale). Komunikat to "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" albo
"Rozpoczynanie zrzucania pamieci fizycznej". Nie wiem czemu sie tak dzieje.
Jakies sugestie?

--
pozdrawiam
yugin