Re: jaki wiatrak w obudowie?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 15:06:02 MET

> gdzie lepiej zamontować wiatrak z przodu czy z tyłu obudowy? mam płytę
Asus
> P4S8X SATA - jest tam jedno wyjście 3 pinowe na dodatkowy wiatrak, ale
> jeżeli zechcę podłączyć jeszcze jeden to gdzie go zanontować?

dlatego wlasnie podalem CoolerMastera bo on dodaje odpowiednie
przejsciowki - i dzieki nim podlaczasz do takie go kabla zasilajcego jak
CDrom czy dysk twardy (zreszta nie sa to przejsciowki tylko "przelotki"-
czyli nie musisz miec wolnych kabli zeby podlaczyc)

a co do samego umieszczenia wentylatora - jezeli to jest Twoj 1 wentylator w
obudowie to najlepiej daj go z tylu nie z boku, pod zasilaczem powienienes
miec miejsce na ten wentylator (odpowiednie wytloczenie) - dobrze byloby
usunac tego grilla (to wytloczenie zeby zostal okragly otwor 80mm - poprawia
to znacznie wymiane powietrza i zmniejsza halas) i niech ten wentylator
wyciaga powietrze na zewnatrz (o doplyw sie nie martw - powietrze zawsze
sobie znajdzie sposob zeby dostac sie do budy)
jakbys chcial montowac 2 wentylator to daj go z przodu na dole i niech
zasysa powietrze do srodka - jezeli sa jakies wytloczenia w blasze to je
usun, a jak nie ma to sam bedziesz sie musial pobawic w zrobienie okraglego
otoworu o srednicy 80mm

pozdrawiam