Re: Przenoszenie XP na inny komputer

Autor: WoLF (wolf*delete*_at_warezarchive.org)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 14:18:21 MET

Norbert z adresu norbert_grom_at_wp.pl napisał w
news:as3bu4$j87$1_at_news.tpi.pl :
> Kupilem zupelnie nowy komputer.
> Chcialbym wlozyc dysk ze starego komputera do nowego i nie musiec od nowa
> wszystkiego instalowac bo jest to ponad 40GB danych i oprogramowania ktore
> pokonfigurowalem bardzo starannie pod swoim kontem.
> Slyszalem ze sa sposoby by to zrobic ale nie wiem jak.

Generalnie to problem raczej softwarowy niz hardwarowy więc trochę NTG, więc
nie dziwne, ze Ci niezbyt dobrze radzš powyżej.

To czy mozna zwyczajnie podpišć HDD i bedzie ok, zalezy od tego jaka nastapi
zmiana sprzetowa.
Napewno nie zadziała przy zmianie typu procesor Intel na AMD, moze chodzic,
ale z problemami jesli zmienisz tylko płytę, np via na sis.
Generalnie nie polecam takiego rozwiazania, jesli nastapi zmiana producenta
procesora lub chipsetu płyty.

A do zrobienie kopii partycji i jej wrzucenia na nowy HDD słuzy np Ghost.
Jesli system plików to NTFS to musi to być Ghost 2003.

--
WoLF
http://www.warezarchive.org