Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:37:12 MET

Dnia Thu, 28 Nov 2002 10:09:17 +0000 (UTC), Paweł Paroń napisał(a):

>Chcesz wydać ponad 3000zł, a sklep mówi "nie ma szans", to kij w oko takiemu
>sklepowi. Porządny sklep mówi "bardzo przepraszamy, chwilowo nie ma, ale już
>jedziemy do hurtowni, proszę chwilę zaczekać albo przyjść za godzinę".

Niestety, nic z tego - WSZYSTKIE sklepy mówią 'nie ma szans' :(
Po paru godzinach dodzwoniłem się w końcu do Samsung Polska... I okazuje się
że w ich magazynie nie został ani jeden egzemplarz tego monitora, nie ma go
też u dystrybutorów :-(
Najbliższa dostawa jest zamówiona na połowę grudnia, ale nie wiadomo czy
zdążą... Zresztą to bez znaczenia bo interesowało mnie to tylko w kontekście
promocji MediaMarkt z ratami 0%...

W MM mają 181T, ale to już jest zauważalnie drożej - w dodatku jedyna
zmiana w stosunku do modelu 172 to większe piksele... W zasadzie to
kupowanie LCD większego od 17" jest chyba zupełnie bez sensu...
Tak samo jak kupowanie LCD bez wejścia DVI.

>Nie wiem w jakim mieście szukasz, ten monitor parę dni temu można było kupić
>w sklepie w W-wie, w przejściu podziemnym pod GUS-em.

Hmmm a gdzie jest ten GUS? Bo tak się składa że będę w weekend w Wawie i
mógłbym zajrzeć...

Co do innych modeli - ten samsung jest chyba jedynym który mnie
interesuje...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki