Re: HP deskjet 690C - problem

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 10:15:02 MET

W artykule <as0fbd$dt0$1_at_news.tpi.pl> wojo napisal(a):

> Problem polega na tym ,ze wydrukuje np. pół strony ,albo np 2 strony i
> komputer wyświetla komunikat ,ze utracił kontakt z drukara - drukowanie
> zostaje przerwane drukarka wydaje hałaśliwy zgrzyt i.............no wlasnie?
> Co jest grane?

Ja mam hp600 (taki stary model, którego używam od 6 lat) i czasem zdarza
mi się podobna przygoda. Jeśli jesteś absolutnie pewien, ze kable są
poprawnie podłączone (w styki nie dostał się kurz, kabel się nie
przetarł), to może winą jest to, że drukarka nie chwyta poprawnie
papieru (brudne rolki). Spróbuj oczyścić.

Pozdrawiam
Jo Joro