Re: Z winylu na CD

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:41:49 MET

Użytkownik wrote:
> Witam
>
> Czy ktoś próbował przegrać muzykę z czarnych krażków na CD?
> Dysponuję dobrej klasy gramofonem,wzmacniacz,niezły komp z SB-live i
> potrzebuję zarchiwizować trochę krążków ale nie mam pojęcia jak do
> tego podejśc!

w chip.pl byl artykul.... grupa o sprzecie wiec:

laczysz do line in SB live gramofon, nagrywasz np cool editem pod winda,
odszumiasz odpowiednimi filtrami i masz.

Po wiecej zapraszam na np grupe audio, muzyka... ? Sprzetowe podlaczenie
jest chyba latwe ;-)
(do line in wprowadzasz sygnal nie wzmocniony lub leciutko by nie spalic -
najpierw slaby i sprawdz).