Re: xp sie spowolnil

Autor: sliver22_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 27 Nov 2002 - 21:55:23 MET

> user nie znajacy sie nie tylko na konfiguracji kompa ale jeszcze na doborze
> odpowiedniej grupy dyskusyjnej do zapytania

A ty sie nie znasz nie tylo na konfiguracji ale ogolnie na kompach. Z
pozostalymi grupowiczami chcialem sie podzielic ostatnim spostrzezeniem: po
odlaczeniu nagrywarki (LG 40x 8400B) system laduje sie normalnie, tzn. 25 sek.
Nagrywarka nie obsluguje DMA i nie jest na tym samym kablu co HDD.
Czyzby jakis konflikt?