upgrade biosu karty sieciowej ?

Autor: Slawek (slwkk_GIN_SPAMIE_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 21:52:33 MET

Dziwna sprawa mam sieciowke Surecom 100mbps, komp ja wykrywa, ale nie
chce odbierac/wysylac sygnalu... nie tylko u mnie tak sie dzieje.
Wszystkie programy diagnostyczne z dyskietki wykazuja, z karta jest OK.
Rzecz dzieje sie od czasu uzywania jej podczas pewnej burzy. Moje
pytanko cyz da sie ja jakos naprawic ? Czy mozna hmmm sam nie wiem
zaprogramowac tej karcie od nowa bios i bedzie oki ?

--
Slawek
Gadu-Gadu: 1262167