Czy oficjalnie zakończono linię Athlonów z FSB 133MHz?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 19:56:37 MET

Co jakiś czas pojawia się informacja o wprowadzeniu do produkcji lub planach
produkcji nowych procesorów Athlon działających z szyną 166 MHz, a nawet 200
MHz.

Czy oficjalnie zakończono na którymś modelu Athlona XP "linię 133 MHz"?
I w związku z tym pozostaje mi tylko obserwować ceny tego akurat modelu,
rozważanego jako upgrade Durona 750 na mojej nie najnowszej płycie ECS K7VZA
(KT133A)?

--
Janusz - Vahanara