pilne, kupuje karte i mam pytanie o kabelki do tv

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 13:10:07 MET

Witam!

Nie dostalem zadnej odpowiedzi na moje pytanie, a troche mi pilno, bo nie
wiem jaka karte kupic do ogladania filmow z kompa na dosc odleglym tv (~15
m).

Wyczytalem ze maksymalna dlugosc kabla vga to okolo 5 m, a kabla s-video
kolo 20 m.

Zastanawiam sie jak jest w przypadku podlaczenia Matrox G400 dualhead do tv.
Do
wyjscia vga podlaczamy specjalny kabel z s-video na koncu, dalej kabel z
przejsciem
na zlacze euro.

I teraz czy odleglosc tv od karty moze byc wieksza niz 15 m? Czy jedynie do
5m?

Wojtek